Wednesday, January 6, 2010

'Tomorrow, in a Year'

'Tou xronou tetoia mera' i kati tetoio, mas protinei to theatro 'Pallas' gia tin Paraskeui k to Savvato pou mas erxetai.



Opoios exei na dosei 40, 50 i akomi k 60 euros tha mporesei na parakolouthisei to ipertheama pou iposxontai na parousiasoun sto elliniko koino oi Hotel Pro Forma (mia kollektiva apo ti Dania pou kanei diafores paragoges me visuals, kataskeues etc, asxoleitai me tous orous 'texni-mi texni','fisiko-metafisiko' k tetoia...)



Xrisimopoiontas loipon sigxrona texnologika mesa k mia soprano, mia ithopoio, enan pop tragoudisti kai eksi xoreutes oi Hotel Pro Forma tha mas ksenagisoun se diaforetika perivallonta, pou autoi kseroun na kataskeuazoun kala, empneusmenoi auti ti fora apo tin kosmotheoria tou Darvinou.



To proteinoume anepifilakta gia osous exoun tis enstaseis tous. Tha mou peite, giati tosos ntoros ksafnika gia mia electro-opera me thema ton Darvino... Ypo alles sinthikes den ksero kan an tha pername prefa oti tha paizotan stin Ellada, vlepeis omos iparxei apo piso enas poli dinatos kraxtis, oi Knife...Malista, oi gnostoi Knife (to project twn adelfwn Karin kai Olof Dreijer pou ekanan ena dialleima auta ta xronia) epimellountai ti mousiki tou 'Tomorrow, in a Year' se sinergasia me tous MtSims kai Planningtorock.

Osoi apo esas thelete na parete mia geusi apo ti mousiki tis parastasis, to official website twn Knife paraxorei ena kommati FREE se olous tous fans. Akougetai poli endiaferon. Kali akroasi loipon.

No comments: